wielkolódek

Projekt identyfikacji wizualnej dla firmy zajmującej się produkcją lodów rzemieślniczych wysokiej jakości, które będą sprzedawane lokalnie w Kawiarnio – Lodziarni o tej samej nazwie. Nazwa WielkoLÓDek nawiązuje do dużych porcji lodów (jeden z elementów marketingu to największe porcje w mieście).

Założeniem klienta było umieszczenie elementu brand hero, który budowałby świadomość marki w przyszłości, logotyp miał być przyjazny dla dzieci. Zakładana kolorystyka to czerń i biel, ewentualne odcienie szarości. Identyfikacja nawiązuje również do sporego zróżnicowania dodatków do lodów. Marka weszła na rynek w 2021 roku.

ZOMA

projekt identyfikacji wizualnej i strony internetowej

Interreg Central Europe

projekt rozkładu jazdy dla osób z dysfunkcjami narządu wzroku i materiałów promujących linię autobusową

Got dirty

projekt identyfikacji wizualnej i koszulek rowerowych

My drop

projekt identyfikacji wizualnej i serii opakowań

Neko

projekt identyfikacji wizualnej