Tropem ikon dizajnu

Quest tropem ikon dizajnu to jedna z atrakcji podczas trwania Industriady 2017, którą miałyśmy przyjemność tworzyć razem z Zamkiem Cieszyn. Zadaniem uczestnika było podążanie tropem wyznaczonym przez współczesne ikony dizajnu zebranych w ośmiu lokalizacjach na szlaku questu. Podczas symbolicznej podróży za pomocą przedmiotów codziennego użytku przybliżyliśmy historię czerpiącego z XIX-wiecznych tradycji przemysłowych wzornictwa w regionie. W każdej z ośmiu lokalizacji na uczestnika czekało zadanie, którego rozwiązanie dawało szansę wygrania jednej z ikon dizajnu.

Projekt obejmował opracowanie zasad i przebiegu questu, aranżację przestrzeni wystawienniczej zawierającej informacje o produktach, ich historii i tradycji oraz karty pytań dla uczestników, również tych najmłodszych, ulotkę promująca wydarzenie zawierającą semantyczną mapę lokalizacji ikon, przypinki oraz tabliczki informacyjne.

ZOMA

projekt identyfikacji wizualnej i strony internetowej

Interreg Central Europe

projekt rozkładu jazdy dla osób z dysfunkcjami narządu wzroku i materiałów promujących linię autobusową

Got dirty

projekt identyfikacji wizualnej i koszulek rowerowych

My drop

projekt identyfikacji wizualnej i serii opakowań

Neko

projekt identyfikacji wizualnej