Eurobusiness edycja Czechowice

Eurobusiness wywodzi się z gry wylansowanej w Stanach Zjednoczonych w połowie lat trzydziestych ubiegłego stulecia przez firmę Parker Brothers Inc. W Polsce znana od lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku, z roku na rok zdobywała coraz szerszą popularność. Od roku 2004 do 2015 ta popularna gra rodzinna, była produkowana w Czechowicach-Dziedzicach. W związku z silnymi korzeniami producenta z miastem powstał projekt dedykowany Czechowicom-Dziedzicom. Założeniem było stworzenie czytelnej, przyjaznej i prostej wizualnie planszy. Zamiast europejskich miast na planszy znajdują się poszczególne regiony składające się na gminę Czechowice-Dziedzice, karty szansy również zawierają personalizowane zadania związane z miejskimi wydarzeniami lub ciekawostkami.

ZOMA

projekt identyfikacji wizualnej i strony internetowej

Interreg Central Europe

projekt rozkładu jazdy dla osób z dysfunkcjami narządu wzroku i materiałów promujących linię autobusową

Got dirty

projekt identyfikacji wizualnej i koszulek rowerowych

My drop

projekt identyfikacji wizualnej i serii opakowań

Neko

projekt identyfikacji wizualnej